شرکت وستاورس، ارائه دهنده راه‌حل‌های جهانی به مشتریان خود در صنایع ساختمانی، فولادی و پتروشیمی می‌باشد. اعتقاد ما همواره بر آن بوده است تا با فراهم آوردن شرایط لازم، محصولات و خدماتی با کیفیت را به مشتریان خود عرضه نماییم.

شرکت وستاورس با تکیه بر تیم مهندسی خلاق و مجرب، و ارتباطات گسترده بین‌المللی در بخش‌های مختلف صنایع ساختمان، فولاد و پتروشیمی توانسته با اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر در این صنایع، به ارائه راه‌حل‌هایی مطابق با نیازهای مشتریان اقدام نماید.

ما هم اکنون نماینده و تامین کننده محصولات شرکت‌های زیر می‌باشیم:

محصولات INDEX

ایندکس جزو مشهورترین شرکت‌های تولید کننده سیستم‌های ثابت سازی (fixing) با بیش از 30 سال سابقه تولید و 10،000 ارجاع در ساخت انکر، لوازم تثبیت، ابزارآلات است. ایندکس با ارائه خدمات در بیش از 90 کشور دنیا، کارخانه‌هایی در اسپانیا، چین و مکزیک دارد.

محصولات ARFEN

آرفن تولید‌کننده‌ای با بالاترین استانداردهای کیفی می‌باشد که با بیش از 20 سال تجربه در صنعت ساختمان، طیف متنوعی از محصولات از جمله پروفیل‌های درز انبساط و انقطاع و لوازم مربوطه، پروفیل‌های دکوراتیو، سیستم‌های حفاظتی دیواری و گوشه‌ای، تشک‌های آلومینیومی و باندهای هیدروفلکس و چمفر را تولید می‌کند.

 

ساپورت های تاسیساتی

انواع بست و اسلایدر

دیگر محصولات